We zijn er..... - Reisverslag uit Chengdu, China van familie Veens - WaarBenJij.nu We zijn er..... - Reisverslag uit Chengdu, China van familie Veens - WaarBenJij.nu

We zijn er.....

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg familie

16 Juli 2016 | China, Chengdu

Hallo allemaal,

Na een ontspannen vlucht zijn we vanmorgen om 07.00 uur Nederlandse tijd goed aangekomen in Chengdu, plaatselijke tijd 13.00 uur. Mr. Lee stond ons al op te wachten . Het is ontzettend bijzonder dat we na 20 jaar weer in Chengdu zijn.
We hebben vanmiddag onverwacht een meeting gehad met jongeren uit Chengdu wat erg bijzonder was, daarna de stad verkennen en heerlijk gegeten.
Het programma is een beetje gewijzigd daarom gaan we morgen naar een Ancient town in de bergen van Sichuan. Groetjes van ons allemaal XX

• 17 Juli 2016 - 09:53

Monique En Henk En Kiki En Natuurlijk Rosalie:

Oh, geweldig deze wereldstad zoals New-York. Geniet ervan en snuif de cultuur op.
    Gelukkig kunnen we zo een beetje met jullie tegelijk genieten. Heel veel kusjes van ons allemaal

• 17 Juli 2016 - 13:02

Jolanda:

Lieve allemaal,
    Wat bijzonder allemaal. Genieten hoor!!!

• 17 Juli 2016 - 19:52

Oeds En Yvonne:

Prettig om te vernemen dat jullie in de miljoenenstad Chengdu zijn aangekomen. En zoals we van hem gewend zijn is Mr. Lee ruimschoots op tijd aanwezig. Geniet van het heerlijke eten en natuurlijk de panda's. Een eerste trip staat ook gepland: Jiezi of wordt het een andere plaats. We volgen jullie.
    Veel plezier.

• 17 Juli 2016 - 21:15

Tonny En Emmy:

Beste Henk, Ellen, Su-sannah en Fu-rianne,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    We kijken uit naar jullie verslagen en foto's.
    Geniet samen van deze bijzondere en indrukwekkende reis!!

Groetjes xx

• 18 Juli 2016 - 21:10

John En Petra:

gelukkig goed aangekomen!! Geniet van elk moment!
    liefs van ons